WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

niedziela, 23 marca 2014

SOWIA POCZTA: DODATEK NADZWYCZAJNY ! ! !

Staram się, ludzie. Na prawdę się staram, ale jak już nie mam czasu by się wyspać, to znaczy, że na serio pali mi się grunt pod nogami. Sprawdziany, zaliczenia. Sądzę, że po zakończeniu roku szkolnego (25.04) będę miała luzy, więc może uda mi się coś sklecić. No, niby mam jeden rozdział Hari-Etty, ale nie chce zaczynać Etty, gdy nie skończyłam MO. Mam nadzieję, że zrozumiecie.
Przepraszam bardzo. Do przeczytania wkrótce.

1 komentarz:

  1. właśnie przeczytałam całego bloga i podoba mi się twój styl. czekam na dalsze części

    OdpowiedzUsuń

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3