WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

poniedziałek, 15 lipca 2013

The Versatile Blogger Award II

Moi drodzy, dostałam moją drugą nominacje do The Versatile Blogger Award. Zbrodnię ową popełniła Jukira za co jej ogromnie dziękuję. Pozwolę sobie przytoczyć jej komentarz i mój komentarz do jej komentarza xD


Lusty, Lusty. Zgadnij co...
No chyba nie... -,-Kolejna nominacja leci do Ciebie,
A za co niby? O.o
kochana pisarko!
Łops. To chyba nie było do mnie... ^^'
Znowu Versatile Blogger Award, a co tam! :D (...)
Znowu? *patrzy w notki* Ano tak...
PS: Czekamy na nowe rozdziały SG i MO :D
Rozdziaaahahhaa... ły... powiadasz * drapie się po głowie*
Dużo weny! Buziaki
Ja ciebie też...

Muszę chyba spisać gdzieś te nagrody, bo wy chyba lepiej wiecie, co dostałam. ^^" A więc zasady, proste jak barszcz:
  1. Podziękować nominującemu na jego blogu
  2. Pokazać nagrodę
  3. Ujawnić siedem faktów dotyczących siebie
  4. Nominować 10 blogów, które wg ciebie na to zasługują [ w tamtej było chyba 15, nie? *.* ]
  5. Poinformować nominowanych o nominacji
Poza tym... *patrzy na ostatnią nagrodę* też TVBA dostałam od Jukiry... *.*  Dziękiii ;*


Cóż teraz 7 faktów o mnie [ spróbuję sie nie powtórzyć ]:

  1. Uwielbiam gry - strategia i przygodówka ze wstawkami zręcznościówki. X-COM, Tomb Raider Legend i Underworld, Disciples II, Assasin's Creed 2 i Revelation - moje ulubione <3
  2. Ostatnio zauważyłam, że po alkoholu uwielbiam ogórki O.O
  3. Robię prawko na B i A2 [ zabiję się T^T ]
  4. Lubię czasem coś ugotować, jeśli nie muszę obierać ziemniaczków - to mnie wkurza i ... jest nudne.
  5. Lubię trzaskać drzwiami - takie hobby.
  6. Mam chomika, nazywa się Envy [ moja ulubiona postać z FMA, ale tylko z Brotherhood'a, w zwykłym mi Envy'iego zepsuli T^T ]
  7. Teraz będę w klasie maturalnej - nie wiem co chcę robić w życiu. I don't like it! :|

Nominowani:
Regis - Naruto Uzumaki-Namikaze [ blog zawieszony/opuszczony, niemniej jednak historia oryginalna i świetnie napisana. Mam nadzieję, że Regis kiedys wróci :( ] NIE YAOI! XD żeby nie było
Sakue Seva - szczególnie za Mafia o Machibuse [ jaram sie tym całą sobą *.* ]
Jukira - Unfortunately Yours- My dear Vampire  [ wiem, że nie powinno się nominować nominującego, ale to opowiadanie jest warte. czekam na następny rozdział ;* ]

Więcej mi nie przychodzi na myśl. Wszystkim moim ulubieńcom dobrze się powodzi, więc chciałam wyszczególnić tych , których najbardziej uwielbiam. Jeszcze raz dziękuję i...
;*
Zapraszam na rozdział 20

1 komentarz:

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3