WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

czwartek, 21 marca 2013

LIEBSTER AWARD?! :3

Dobrzeee... rozdział to nie jest - za co pewnie większość mnie powiesi na lampie. Otóż jak to co dzień wpadam "opatrzeć" czy coś dla mnie napisaliście - nawet zwykłe "Kieedyyy rozzdziaaał!?!?!?!" bardzo pomaga -, więc patrzę a tu komentarz Nigrum Lotus, a w nim co? Nominacja do LIEBSTER AWARD. Dosłownie w pierwszym momencie zgłupiałam, bo kompletnie nie wiedziałam o co chodzi. O.o Jednak po rozeznaniu sytuacji jestem niezmiernie wdzięczna za owe wyróżnienie z Twojej, Nigrum, strony.
Swoją drogą nie podziękowałam tym, którzy mnie jakimś cudem na GG złapali dostępną. ^^ 

Jako że nie jestem w temacie zrobię kopiuj-wklej od Nigrum o co w ogóle biega w całej tej AWARD :) [ choć pewnie i tak większość już wie, tylko Riddle jest taka nieogarnięta =,= ]


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował!

Cóż, więc pytanka!

 1. Od jakiego opowiadania zaczęła się Twoja przygoda ze światem fanfiction?
Hmm.. przez przypadek szukając jakiś stron o HP wpadłam na opowiadanie Desiderium Intimum. FF już nigdy nie były takie same. :D
2. Twój żywioł?
Wiatr ~~~
3. Z czego czerpiesz inspirację?
Różnie bywa. Mroczny Obłęd - Amnesia The Dark Descent, Silme - las i Requiem for a dream. Zwykle piszę obok opowiadań, co jest inspiracją xD. Często też pomaga mi budyń, ewentualnie kisiel.
4. Masz bohatera filmu/książki, z którym się w jakiś sposób identyfikujesz?
Draco - tak samo wredny i tchórzliwy jak ja ;p
5. Wschód czy zachód słońca?
Zachód. Na wschód nie wstanę, bo za wcześnie.
6. Co cię uszczęśliwia?
Ostatnio wygrana z Sasuke w Ninja Storm (numerka nie pamiętam - w sensie gry, nie?) ^^
7. Czego się najbardziej boisz?
Wyłączenia internetu i że mi pies zdechnie T^T
8. Ostatnio przeczytana książka lub opowiadanie?
Licia Troisi, Legendy Świata Wynurzonego tom 2 Córka Krwi
9. Pierwsze durne słowo, które przychodzi Ci do głowy?
"Bebok" moja siostra mnie tak nazywa, jest jednym ze Słodziaków Reziego. =,="
10. Masz cel, do którego uparcie dążysz?
Chcę schudnąć, ale marnie mi idzie xD
11. Mając do wyboru niewidzialność i czytanie w ludzkich myślach, co byś wybrała? A może zupełnie coś innego?
Chciałabym mieć skrzydła. Takie jak u Anioła, ale czarne. A pomiędzy niewidzialność-czytanie to zdecydowanie czytanie w myślach, ale chcę dostać pilota żeby to wyłączyć jak mnie  ludzie wkurzać będą.

Teraz moje nominacje:
1) Strega Bianca - "Grazie d'esistere"
I właściwie tyle, bo reszta blogów, które czytam jest bardzo albo znana, albo już otrzymała jakąś nagrodę (np. Ayu-chan, ale musiałam jeszcze walnąć własną za to jej wspaniałe opowiadanie), albo już konkretnie dostała Liebster Award.
I na koniec moja 11.
  1. Dobro czy zło? 
  2. Elfy czy czarodzieje?
  3. Ulubiona epoka?
  4. Czytałaś opowiadanie, które rozwaliło ci system? Jaki miało tytuł?
  5. Ulubiona postać książkowa?
  6. Ulubiony film?
  7. Anioł czy Diabeł?
  8. Ulubione zwierzątko? 
  9. Ulubione powiedzonko?
  10. Chciałabyś mieć jakąś supermoc? Jaką?
  11. Koleżanka rodzi dziecko. Chce żebyś mu nadała imię ( płeć nie gra roli). Jakie ono by było?

5 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo dziękuję za nominację :) Jest mi niewiarygodnie miło, że mój blog oraz zawarte na nim opowiadania zyskały uznanie w Twoich oczach. Wiele to dla mnie znaczy i motywuje mnie do coraz cięższej pracy nad swoim pisaniem historii. Jeszcze raz serdecznie dziękuję :)
    Niestety wszystkie blogi, które czytam i ich autorzy zostali już ode mnie nominowani do nagrody " The Versatile Blogger". Z tego powodu nie nominuję ich ponownie, ale za to wprowadzę zmiany w mojej ostatniej notce i odpowiem tam na Twoje pytania oraz jeszcze raz podziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji! Z całego serducha!^^
    I, tak, mam ochotę powiesić Cię na lampie. xD
    Teraz specjalnie dla Ciebie: Kiedy rozdział?
    Napawdę niecierpliwie czekam na kolejny kawałek SG. Keidy możemy się go spodziewać? Tak teoetycznie chociaż?
    Weny i chęci!
    Tirea

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy następny rozdział SG? Albo pierwszy Mhrocznego Obłędu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rusz dupsko i pisz nowy rozdział! Ja tu uuuuuuuumieram! I nie, nie zaproszę cię na mój pogrzeb jeśli nie napiszesz notki. :P Ajm łejting!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krążą słuchy iż lud na blogu się buntuje.
    Sytuację ową uspokoić może jedna tylko rzecz.
    Za nowy rozdział SG zacnie podziękuję.
    Życzę więc weny, chęci i czego jeszcze tam chcesz :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3