WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

niedziela, 17 marca 2013

Mroczny Obłęd: Prolog

Dobra, minęły mi 3 megaśne sprawdziany i nadchodzą 3 kolejne. Nie mam rozdziału SG, który jest 3/4 skończony. Mam za to Prolog do nowego opo, które Likaon skomentował jedynie: "Skończ jedno, a nie zaczynasz kolejne". Cóóóż~... mi po prostu za szybko pomysły uciekają. ;p
Macie Prolog i do przeczytania niebawem... mam nadzieję...


Prolog
            Wiek XIX był bardzo burzliwy w Czarodziejskie Anglii. Szerząca się siatka szpiegowska w całym Zjednoczonym Królestwie dawała Jej Królewskiej Mości nieograniczoną wiedzę. Wśród tych wszystkich ważnych i mniej ważnych informacji jedna zasługuje na większe zastanowienie się.
            Siatka szpiegowska doniosła, iż w roku 1839 dokonano bardzo ważnego odkrycia. Co więcej, odkrycia tego dokonali Brytyjczycy! W owym grobowcu, znajdującym się w Algierii, została odkryta bardzo dziwna kula, niewiadomego pochodzenia. Niestety cały zespół archeologiczny zapadł się pod ziemię. Gdy znaleziono w końcu członków ekipy okazało się, iż oszaleli oni, a na ich ciałach widniały podłużne ślady po rozerwaniu. Jakby tych biedaków poszarpały zwierzęta o bardzo długich szponach. Niedługo później zmarli. Ostatni przedstawiciel grupy archeologicznej ostatni raz widziany był w Brennenburgu, zamku pruskiego barona, Aleksandra. Poszukiwanie informacji na temat owego barona wykazało, iż ma on całe 223 lata! Sam ostatni naukowiec zniknął bez śladu w murach zamku, jego imię brzmiało Daniel.
            Następna wzmianka o Danielu, archeologu z Antyczną Kulą, pojawia się zaledwie rok później. Jednak jest kompletnie oderwany od rzeczywistości, wciąż powtarza, iż czuje pragnienie. Zamknięto go w zakładzie psychiatrycznym i poddano całodobowej obserwacji. Trzy dni później znaleziono go martwego. Jego ciało wyglądało jakby coś je rozczłonkowało. Na ścianie jego pokoju znajdował się krwawy napis:
Przyjdą na świat dzieci z krwi czarodziejskich rycerzy zrodzone. Bliźniacze ciała, lecz tak różne dusze, jedno z nich będzie wzgardzone. Przyjdą na świat dzieci z krwi czarodziejskich rycerzy zrodzone. Jedno bohaterem, drugiemu katem ma być przeznaczone. Przyjdą na świat dzieci z krwi czarodziejskich rycerzy zrodzone. Jedno światłem, drugie cieniem naznaczone. Przyjdą na świat dzieci z krwi czarodziejskich rycerzy zrodzone. A jedno z nich Mrocznym Obłędem będzie splamione.
            Badania wciąż są prowadzone. Najważniejszą wskazówką jest tutaj wciąż powtarzana fraza, która jak refren ma zwracać na siebie uwagę i podsumowywać wszystko. Jako że to mnie pozostawiono tę sprawę do wyjaśnienia, przekazano mi najważniejszą tajemnicę państwową. Prawdę o magii, która istnieje obok nas. Jestem prawie pewien, iż fraza „czarodziejscy rycerze” powinna znajdować się gdzieś wśród rejestrów Jej Królewskiej Mości. Po długich, samotnych, gdyż tylko ja byłem wtajemniczony, poszukiwaniach odkryłem, iż ta swego rodzaju przepowiednia może dotyczyć tylko jednego rodu. Mam nadzieję, iż Państwo Potter nie przywiązują wagi do tego typu bełkotu, napisanego przez szalonego człowieka.

4 komentarze:

  1. Taa...nie spodziewaj się wiele: Najpierw skończ to, co już masz, potem się bierz za kolejne. Potem tego nie ogarniesz.
    A teraz ładniej. Mianowicie - zapowiada się ciekawie i bardzo chciałabym przeczytać ciąg dalszy. Chociaż nie aż tak bardzo jak kolejny rozdział SG, na który już czekam kilka tygodni. Nie, żebym się upominała, czy coś...
    I więcej raczej nie napiszę. Po prostu poczekam na ciąg dalszy. Dopiero potem się wezme za komentowanie. Ciekawe jaki pairing tym razem wymyślisz. ;)
    Weny i chęci!
    ~Tirea

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle!
    Co będzie dalej? Kiedy nowy rozdział tego opo jak i SG?
    Pozdrawiam,
    zmienna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej!
    Ciekawie się zapowiada. W jakiej roli opsadzisz Harry'ego? Będzie bohaterem czy katem? A może katem podszywającym się pod bohatera?
    Teraz to ciekawość mnie zaraz zje. XP
    A co z Silme Galenem? Kiedy nowy rozdział?
    Pisz szybko i niech moc pomysłów będzie z Tobą.
    Cicha

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne. Kiedy dalsze części? Chodziarz w sumie bardziej nie mogę się doczekać nowego rozdziału SG! Kiedy go dodasz?

    OdpowiedzUsuń

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3