WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

czwartek, 4 kwietnia 2013

Versatile Blogger Award

Siemanko! Znów mnie zabijecie *chowa się pod biurko*, ale nie mam rozdziału. Za to zostałam nominowana do Versatile Blogger Award! Moi drodzy, wielkie pokłony w stronę Jukiry, która to mnie nominowała. Dziękuję bardzo =3
To już moja druga nagroda, a nie doszliśmy jeszcze do scen łóżkowych! Tak mnie chwalicie, że się w sobie zamknę xD :)
Cóż, zasady? Pozwoliłam sobie zrobić kopiuj-wklejkę od Jukiry ( :D wybaczysz? )


Zasady:  The Versatile Blogger Award- nominacja ta sprawia, że osoba nominowana jest zobowiązana do podziękowania osobie, która ją nominowała u niej na blogu. Kolejnym krokiem jest pokazanie tejże nagrody na własnym blogu, oraz ujawnienie siedmiu faktów o sobie. Następnie nominuje się  15 blogów, które na to zasługują i informuje się o tym fakcie autorów tych blogów.

  1. Uwielbiam czekoladę w każdej postaci! :3
  2. Kocham dzieci, przy nich buzia mnie boli os uśmiechania się. ;]
  3. Lubię, gdy ktoś mówi do mnie zdrobniale.
  4. Nie podoba mi się moje imię, jest takie zwykłe.
  5. Mam strasznie słabą silną wolę. Jestem na diecie od 3 m-cy. Co osiągnęłam? 5 kilo więcej. *padub tssss*
  6. Lubię wysiłek, ale tylko, gdy mam na to ochotę (czyt. co drugi dzień) - nienawidzę ćwiczyć z przymusu (czyt. nienawidzę w-fu)
  7. Mam młodszą siostrę (autorka nagłówka). Po przeczytaniu opowiadania stwierdziła, że mam coś z "garem" :3
Jeśli chodzi o blogi, które chciałabym nominować to... wszystkie są już nominowane.  T^T
Mam więc nadzieję, że mi wybaczycie. Jeśli nie - dajcie znać a podam nawet te nominowane, choć patrząc na liczbę obserwacji i komentarzy, nie brakuje im fanów.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję nowej nominacji!
    Jednak nie zwalnia Cię to z pisania nowych rozdziałów SG oraz MO!
    Pisz szybko i długo! Z niecierpliwością pojawienia się rozdzialików.
    Pozdrawiam,
    zmienna

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!! Pisz dalej a jestem pewien, że nagrody posypią się jak złoto ^^ Niecierpliwie czekam na kolejny rozdział SG ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haaiii! Czekolada w każdej postaci...nawet nie wiesz jak bardzo się z tym zgadzam :D Ja też nie znoszę wfu i przymusowego wysiłku, to wykańcza jeszcze bardziej.
    No no Twoja siostra zrobiła ten nagłówek? Pogratulować dobrej roboty:) Jak to coś z garem? Ale chyba w dobrym tego słowa znaczeniu, co? :D
    Co tu jeszcze... Już wiem. Czekam niecierpliwie na nową notkę SG bo zakochałam się w tym opo i w postaci Laure'a i Harry'ego.
    Buziaki i dużo weny kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi się zamkniesz w sobie ZANIM oni pójdą do łóżka, to wiedz, że Twoja anonimowość nie będzie dla mnie problemem, znajdę Cię i ukatrupię. A potem 'wrócę' Cię ze świata zmarłych i będę gnębić aż napiszesz kolejny rozdział.
    Chyba, że po prostu wsatwisz niedługo kolejny i nie będę musiała się martwić. ^^
    I, oczywiście, gratuluję Ci kolejnej nominacji. A teraz pomyśl o tych nominacjach...myślisz? To dobrze. A wiesz co się będzie działo PO scenach, na które wszyscy czekają? Będziesz UWIELBIANA! Więc bierz się do roboty.
    Co do tych faktów o Tobie...ja też uwielbiam czekoladę. To chyba nie jest dziwne, nie? WSZYSCY uwielbiają czekoladę, a jak nie, to znaczy, że z nimi coś nie ten teges, albo mówią tak dla szpanu, czy czegoś tam. Jednak ja nieprzepadam za białą. Wolę od tego gorzką. I mleczną pod wszystkimi postaciami. ;)
    Cóż...ja dzieci niecierpię, ale to może dlatego, że mam AŻ 3 (!) młodsze siostry...Ludzie ocipieć przy nich można. _._
    Mojego imienia też nie lubię, ale nie za to, że zwykłe tylko, że cholernie dziwne...ja naprawdę nie wiem gdzie rodziciele znaleźli coś takiego...=.='
    Dobra, kończę chrzanić. Czekam niecierpliwie na kolejne CZĘŚCI opowiadanka.
    Weny i chęci.
    Strzałka,
    Tirea

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3