WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

sobota, 30 marca 2013

Wesołych Świąt.!

>>Rozdział 18
Wiem, że już wam mówiłam, ale muszę się pochwalić. ^^








Pisanka Lust Riddle poszła do święconki. Ogólnie jakoś w tym roku weny nie było i wszystkie wyszły takie... nijakie i "na szybko" ^^". W dodatku się poparzyłam, bo przecinałam babkę w piekarniku xD. Dobra wyszła, to co, że (znowu) błyskawiczna xD. A w słoikach zakwas chlebowy na żurek. Już się męczą jak to się robi na tym żurek. Ja się nie wtrącam.
Jeszcze raz: WESOŁYCH ŚWIĄT! :***

5 komentarzy:

  1. Pfff. Nijaka!? Moja była piękna.. / Alcik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Ja sama robiłam pisanki z motywem Harry'ego, ale rok temu, bo teraz mi się nie chciało. xD Tylko je pofarbowałam, a malowały siostry. ;)
    I Tobie również Wesołych Świąt. Niech tam zając dokica z weną. ^^
    Strzałka,
    Tirea
    PS: U Ciebie też sypie śniegiem? U mnie jest go tyle, że przez całą zimę tyle nie nasypało. o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pisanki a ciasto wygląda smakowicie :D Pozdrawiam i życzę wesołych świąt wielkanocnych oraz dużooooooooooo weeeeeny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lust Riddle: Czytam twoje opko i tylko jednego nie czaję - Lordzina jest w swojej "gorszej" wersji, tak? Nie ma przystojnego Toma? ;( Może nasz Tomuś zmieni się w pięknisia, tak dla Andora? Proszę, proszę, proszę! :D Czekam na 19 rozdział i więcej akcji w "oryginalnym" Czarnym Dworze. Niekoniecznie takich "akcji", ale gdybyś mogła.. tak dla mnie? ^^ Wyskoczyło mi twoje opowiadanie w google (całusy dla wujka :P) więc chyba mam trochę szczęścia :> W dodatku piszesz one-shoty, a to tygryski lubią najbardziej. C: Pozdrawiam Cię gorąco, życzę duuużo weny na święta :D Pisanki bardzo ładne. Chichutko sugeruję zanieść za rok na święconkę jajka z napisem "Yaoi Rules!"(jajka obok słowa "yaoi" są podejrzane...). Jeszcze raz Wesołych Świąt ! :**

    OdpowiedzUsuń

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3