WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

niedziela, 6 stycznia 2013

Sowia poczta nr 5

One-shot "Namiętność" - przypomnienie xD


Bo Nyan twierdzi, że wszyscy robią Chibi, to i ja zrobiłam... pięć. :D

I To jest mój prywatny... podoba mi się. ^^
Taka Lust, planująca wezwać demony do pisania za nią, gdy wena brak xD.


II To jest Harry... trochę zbyt dziewczęcy mi wyszedł =,=


III Ireth Numenesse; przy Ireth znak na czole się nie zgadza,
ale nic się nie stanie, jak będziecie sobie ją tak wyobrażać ^^


IV Laure; nie było koloru oliwkowego T^T
dlatego troszkę oczy się nie zgadzają


trochę taki przymulony wyszedł, nie? o.O

V Andor;
stwierdziłam, że jest wystarczająco dziewczęcy i słodki,
że trzeba coś z tym zrobić, dlatego Andor ma na sobie zbroję ^^




To tyle na dziś z mojej strony, idę dalej odsypiać 18-nastkę mojej przyjaciółki ^^....
........ moja głooowaaa~.......


2 komentarze:

  1. Słodkie! @*^-^*@
    Harry może troszkę przypomina dziewczynę... Bo to w końcu on będzie uke. :D
    Współczuję bólu głowy. -.- Weź jakieś leki może trochę pomogą ^^'
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału Silme Galen. Bardzo jestem ciekawa co zrobi Harry po przebudzeniu! ]:-D Pa pa Syriuszku, miło było cię poznać! xD
    Pozdrawiam,
    Kawaii-Neko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, wyspałaś się?
    Dawaj notkę! ^^

    OdpowiedzUsuń

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3