WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

niedziela, 16 grudnia 2012

Sowia Poczta nr 4

Jeżu. Mam problem. Mogę go nazwać tygodniem klasyfikacyjnym. I sprawdzianami, na które poprawy nie starczy czasu , bo się semestr kończy.
Dlatego rozdział (Wielkie Uświadomienie ^^) będzie dopiero po 21. W ciągu Świąt mam nadzieję na napisanie kilka rozdziałów w przód, bo to co już miałam napisane poszło. =,=
I małe pytanko ... chcecie jeszcze jakiś special Bożonarodzeniowo-roczny ( O.o ) ?
Jestem otwarta na wszelkie propozycje, w końcu i tak będę leniuchować, więc czemu nie miałabym czegoś dla was zrobić.
Okej dosyć gadania, lecę na "koncert charytatywny". Czego się nie robi dla rodziny?

Miłego tygodnia przed Świętami,
LR


Edit. 25.12.2012
Wiem, że jestem zła, ale z gorączką i zatkanym nosem każdy by był.Dostaniecie 3 rzeczy między Świętami a Sylwestrem. Nie zdołam szybciej.

A tak PS: Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego! A przede wszystkim zdrowia! *wydmuchuje nos w szatkę Ireth "A ty myślisz, że co kuwa robisz?!""Chora jesztem, kaszlem, szmarkam!" " =,='' No dobra niech ci będzie..."*

3 komentarze:

  1. Pewnie, że tak!!!
    Już nie mogę się doczekać!
    Mam pytanko: czy jak już napiszesz te kilka rozdziałów w przód to je nam od razu powżucasz???
    Prrrrrroszę ;)

    Pozdrawiam,
    Cicha

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że TAK! Nie musisz nawet pytać!
    Czekam z zapartym tchem na ciąg dalszy!
    Duuużo czasu wolnego i jeszcze więcej weny życzę!

    Pozdro,
    szara

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Ci Panie Boże za Twe hojne dary...
    WKOŃCU coś wstawiłaś! Nawet jeśli jest to tylko notka. Uff! Już serio zaczynałam się martwić.
    Jestem jak najbardziej otwarta na Twoją propozycję. Mam też nadzieję, że za tak długie czekanie dostaniemy jakiś bonus. ^^
    Weny Ci, kochana życzę. Duużo weny, bo to kapryśna przyjaciółka jest. ;)
    Strzałka,
    ~Tirea

    OdpowiedzUsuń

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3