WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

wtorek, 5 listopada 2013

Sowia Poczta nr 11: Kilka spraw organizacyjnych:

Skoro mamy fejsa [ ale to dziwnie brzmi, ja mam facebook'a - żaleństwo xD ] to zrezygnujemy z Sowich Poczt. Przynajmniej nie zawali nam to miejsca na blogu. Dalej - nie bać  dla niefacebook'owych [ tak to się pisze O.o ?] pozostawiamy kącik "Kiedy rozdział?". Mam w planach urozmaicenie graficzne profilu, ale w to pobawi się moja siostra która to umie robić xp - jam beztalencie, wybaczcie.
Zapraszam na facebook'a:  Lust Riddle
Poza tym: GDZIE MOJE OBIECANE 8 LAJKÓW T^T ?!
Skoro ostatnio było MO to teraz pewnie chcecie SG? - zobaczymy co da się zrobić. :D

3 komentarze:

  1. No jasne, ze chcemy!!! :D
    Ale jak to bez sowich poczt? Ja nie miec fejbuczka. Wszyscy mowia, ze ja nie zyje (xD)
    Czekam na nowy rozdzial! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Wpadłam na twego bloga wczoraj i po prostu się w nim zakochałam. Chcę nowy rozdział Silme Galen xDDD
    Mam podjara, bardzo spodobał mi się twój styl pisania i wprost umieram z tęsknoty za nowymi rozdziałami(Co jest dziwne bo dopiero przed chwilą skończyłam czytać najnowsze rozdziały :D)

    OdpowiedzUsuń

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3