WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

sobota, 26 października 2013

Sowia Poczta nr 10

Podsumowanie ankiety:

Facebook dla bloga?
Tak - 8 osób (21%)
Nie - 1 osoba (2%)
Kiedy rozdział - 29 osób (76%)
Nie myślałam, że będzie taki odzew. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby wam dać pytanko o rozdział, ale niech wam będzie. ;p

Ogłaszam wynik :

Mamy Facebook'a! Nie jest jeszcze dopracowany, ale zawsze coś. Mam nadzieję, że będę miała te 8 "lajków" od osób z ankiety :D

PS. Nie wiem kiedy będzie rozdział. :)

1 komentarz:

  1. Możesz dodać 21 rozdział Silme Galen do spisu rozdziałów? czytałam już ale chętnie jeszcze raz przejrzę a nie chce mi się szukać w starszych postach

    OdpowiedzUsuń

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3