WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

poniedziałek, 23 września 2013

2. Przednotkowie

Pragnę wam kilka rzeczy wyjaśnić, żebyście później na mnie kotów nie wieszali.
1. W tym roku jestem w klasie maturalnej, więc, cytując to, co jest na paneliku "Rozdziały", nie liczcie, że będę codziennie pisać rozdział. Mam zamiar zdawać kilka przedmiotów w rozszerzeniu, więc będzie mnie to dużo kosztować.
2. Zdaję na prawko, co też mi skraca czas na pisanie. Zachciało mi się robić dwie kategorie, więc mam co chciałam, ale - kto by nie zdawał kiedy pozwalają ci zrobić A2?!
3. Jestem na kursie na wychowawcę kolonijnego, co zabiera mi cały piątek i 3/4 soboty, kończę go 05.10.2013 testem, więc zaś mniej czasu.
4. Mam nadzieję, że nie zapomnieli zapisać mnie na wolontariat, bo się ścieknę! Raz człowiek chce zrobić coś dobrego, to niech się troszku wysilą, ne? :3
5. Fakultety [ patrz pkt 1 ]. Niby lekcje kończę o 12:30, ale i tak w szkole do 15:15 - zachciało się Lusty liceum, nie?

Myślę, że to tyle. Spróbuję dodawać rozdziały z max odstępem 2 tyg., ale nie obiecuję niczego. do zobaczenie 29.09 z nowym rozdziałem SG. Coraz więcej tajemnic! :3

ps. Mam pytanko: chcecie facebooka? W sensie nie będę zakładać, bo nie chcę gwiazdorzyć i zakładać gdy nie będzie like'ów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3