WAŻNE!

Proszę o informację gdyby któryś z rozdziałów/one-shotów/specialów/shotr story był źle lub w ogóle niepodpięty. Za wszelkie spostrzeżenia dziękuję.

czwartek, 1 listopada 2012

Sowia Poczta nr 2 : Pytanko?

Przepraszam, to nie notka. ^^"
Po prostu sprawa jest. Pytanko dla bloggerów. 

Jak mogę zmienić swoje ustawienia odnośnie wstępu na "strony z zawartością dla dorosłych"? Nawet żeby wejść na swojego bloga zalogowana muszę kombinować...
Wiecie może jak to zmienić? Ja kompletnie nie wiem i nie zanosi się na wielkie oświecenie z mojej strony...
A Ireth gdzieś polazła i też pomóc ta jędza nie chce T^T ....

Wiecie może jak to zmienić? ^^"


Pozdrawiam,
LR
Miłego długiego weekendu...
ja wkuwam historię chemię i niemiecki, a wy? xD

Valhalla: Jestem debilem =.= nadal nie mogę wejść na twojego bloga bez wylogowywania się. =.= 

4 komentarze:

  1. Kliknij na Pulpit nawigacyjny a po tem na Ustawienia-Inne tam masz na dole "Treści dla dorosłych" klikasz TAK lub NIE.
    I już : ) miłego blogowania : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey wpadam tu codziennie i sprawdzam cz dodałaś nowy odcinek więc czekam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobało mi się twoje opowiadanie ;)

    Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się nowy rozdział.

    Pozdrowionka i życzę weny *_^

    Anet

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszem, proszem, proszem, proszem, proszem, proszem, proszem, proszem, proszem, proszem, proszem dodaj nowy rozdział! Tak świetne opowiadanie i tyle na nie czekać...eh.
    Pliiiiiz!! *robi oczy kotka ze Shreka i ma nadzieję, że podziała*
    Tirea

    OdpowiedzUsuń

Dzięksy! Każdy komentarz jest dla Lusty ważny! Szczególnie te, które dają porządnego kopa w tyłek! ^_^ /// Ireth :3